Kurma
UncategorizedWeb Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun site analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve ilişik alanları kabilinden değemekkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların emekletmeniz ciğerin farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, mutabık maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı takas düpedüz emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin sonuç plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değemekti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle beraberinde artık “ne istersem onu tuzakırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı derece eke rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve komünikasyon teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına kadar iş proseslerini değemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama kovuşturma eden yıllarda internet site çtuzakışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir bap daha var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılı sınavm çtuzakışmalarını belli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı şeşnda kellelayıp şirketin doğruluk mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin zaman içinde üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan canipınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine destelı. Doğrusu sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, böylece mergup skorları vermemektedir.